fredag 13 februari 2009

LÖRDAG

Idag händer det mycket saker . Men vattnet lysser fort farand med sin frånvaro börjar att bli lite less på att vara vatten lös. Hade tänkt mig att jag skulle städa liteidag, också måste jag diska. Jätte kul att värma vatten till både disken och till skurningen av golven , bara det är ett projekt för sig själv. Roger ska ut och leka med skotten Det är fortfarande jätte kalt här -24 gr så han kommer förmodligen att förfrysa sig . Ikväll så ska vi iväg på PARTY det var hur länge som helst som jag och manen var iväg på fest så det kommer säkert att bli jätte roligt. Barnen ska sova hos mormor och morfar så dom far jag och lämnar vid 16,00 sen är det bara att ta det lugnt och försöka att fixa iordning sig,få se hur det går är inte så van att sminka mig så det kommer säkert att ta sin lilla tid innan jag är nöjd. Roger kommer säkert att ha jätte roligt åt mig imorgon han älskar att reta alla som är dålig dagen efter åt men det bjuder jag på något roligt måste ju han också ha när han har fått ståt ut med alla fulla knäppa människor en hel kväll . Jag åter kommer med bilder i morgon . Ha en bra alla hjärtans dag

2 kommentarer:

  1. stackars er som inte har vatten fortfarande! du får passa på att dusch borta på festen :-)

    SvaraRadera
  2. Lycka till på partyt. Hoppas Roger har kommit hem efter skoterturen, han ringde när han GICK
    kram Ulla

    SvaraRadera