söndag 5 april 2009

DATOR ÄR ÄNTLIGEN HEL

Nu var det ett tag sen vi bloggade,för våran dator har varit inne på lagning det tog en hel månad att byta grafikkort och städa bort lite damm helt otroligt( det var nog många fikaraster där ). Ja det har hunnit hänt en hel del här faktiskt Roger har sålt sin älskade skoter vart ganska snopen när han kom in och sa att han skulle sälja skotern trodde att han hade ramlat och slagit huvudet i något hårt men så var inte fallet ,skotern lades ut på blocket .Det tog ungeför 5 minuter så var den såld. Nu började jakten på en cross , det tog ungefär 2 timmar så var det hittad det blev en suzuki dr 350 . nu var det min tur att hitta en bil ,Volvo älskare som jag är så kunde jag inte tänka mig en annan bil så efter mycket om och men så köptes en 945 in som nu ska lackeras om vilket innebär att det blir ca 15 timmars slipning innan den nya lacken kommer på men den kommer att bli så fin när den är klar. så ni kan tro hur populär jag är här hemma nu=) inte.
Jag har fått ett till jobb så nu jobbar jag som undersköterska varannan vecka vilket är väldigt trevlig att komma ut bland lite folk.
Hugo har lärt sig att åka slalom vilket bara tog en dag hel otroligt trodde att det skulle bli skrik och liv innan han än kunde stå på ett par men ser där vad han bedrog oss. Engla är överlycklig nu när det finns vattenpölar att simma i vilket inte dagispersonalen tycker är vidare trevligt men hon har kul vilket är huvudsaken

2 kommentarer:

  1. Oj, vad kul att se och läsa er blogg igen.
    Kramisar Ulla

    SvaraRadera
  2. hej från Monica, kul att läsa om er. ha det gott

    SvaraRadera